Destek vermek için yandaki menüden eklentimizi blogunuza eklermisiniz ?

Pazartesi, Eylül 03, 2007

Hacker oldum haberim yok

Bir ürün alırken bize verilen hizmetlerden yararlanmalıyız bu bizim hakkımız ama fark ediyorum ki kimsenin ilgilendiği yok. Bakın başımdan geçen bir olayı anlatayım

Sitemde verdiğim e-mail adresimi msn adresi olarak kullanıyorum o yüzden herkese açık olduğundan beni ekleyenleri kabul ediyorum. Ben msnyi muhabbet etmek amacıyla kullanmadığımı belirteyim sadece iletişim. Kurstayken msnye girerken bende msni hatırla yaptığımdan aynı bilgisayarı kullanan bayan benim msni ekledi biraz zaman içerisinde muhabbet etmeye başladık normalde böyle şeylerle hiç ilgilenmeme rağmen kız belki kursta okuduğundan ve bizim semte olduğundan muhabbet uzadı . Ne yalan söyleyeyim muhabbet hoşuma gitmişti daha sonra onunla tanışmak istediğimi belirttim bilirsiniz klasik kız nazları ve hemen hayır şimdi ollmazzzz diye direndi ben de oluruna bıraktım sonra kendi telefonumu vermiştim ona bir iş için ondan yardım istemiştim . Sağ olsun onunla daha tanışmadan bana yardımı birçok yardımı dokundu. Onun hakkında sorduğum birkaç sorudan yararlanarak Türkcell hat kullandığını ve bana ev telefonundan bir çağrı bırakması sonucu hemen ev telefonunu da kaydettim ama ona kaydettiğimi söylememiştim. Cep numarasını da bilinmeyenler cell'i arayarak bulmuştum rehbere geçirmişti çünkü. Bir ara romantik şeyler konuşuyoruz ve sonra demez mi sevdiğin kişi telefonla arayacak diye ben de hiç durmadan ev telefonuna ve cep numarasından arayınca kız çok şaşırmıştı sonra ki gün ise ilk görüşmemiz oldu. Daha önce msn e konuştuğum için tanımakta zorluk çekmedim. Kız bana telefonu nereden bulduğunu söyleyince gülümseyerek hackerim dedim. Aslında bazen çok basit konuları gözden kaçırmış oluyoruz benim yaptığım şeyi neredeyse herkes yapıyor o yüzden kendimiz gizlemek için numaramızı rehberden silmeyi unutmayalım. Sonra hackerler bilgisayarla bizim telefonu bulur :)


Bu arada aman yazıyı duymasın yoksa bana kırılır vala
Not: Uzun bir süredir yeni açtığım blogohbe sitesiyle ilgilenmekte olduğum ve biraz kod yazdığımdan buraya fazla zaman ayıramadım.

2 yorum:

emrex dedi ki...

özellikle tc kimlik bilgilerinizi bildiginiz kişilerin pek çok bilgilerini intenetten görebiliyorsunuz.

Bizde üniversitede sadece isimlerden yola çıkarak kızlar hakkında araştırmalar yapardık.

Unknown dedi ki...

Bu işler için okul bir hazine kayanağı. Aslında başka insanların özel hayatına karışmak iyi bir şey değildir neyse bizimki daha farklı sadece tanışmak içindi. O yüzden bazen memurları da kullandığımız için kusura bakmasınlar.